úterý 26. ledna 2016

VYHLÁŠKA

Už to tu chodí skoro osm let, a přesto může přijít zásadní změna v koncepci. Doteď jsem všechno publikoval nárazově. Když jsem něco napsal, hned to vyšlo. To znamená, že byly doby, kdy vycházelo třeba deset článků za týden a zase jiné doby, kdy se tu třeba tři týdny nic nedělo. To se odteď mění. Rozhodl jsem se, že budu tento blog vydávat pravidelně. Uvažoval jsem o jednom článku za týden, ale to mi přijde být trochu málo. Takže nakonec bude vycházet vždy jeden článek v úterý a jeden v pátek. Pokusím se to trochu namíchat, aby nebyly pořád jen recenze filmů nebo třeba jen videa či články o knihách (kterých snad letos přibude, mám už nějaké plány) a hudbě. Samozřejmě, rubriky výročí a úmrtí budou pracovat nezávisle na tomto rozhodnutí, s tím se nic nenadělá.
Takže si pište, update tu najdete vždycky v úterý a v pátek. Pokusím se to dodržet.

Žádné komentáře:

Okomentovat