úterý 31. října 2023

HALLOWEEN SPECIAL 2023 - závěr

Šel jsem v podvečer městem, zvedal se vítr, byla mlha a auto za plotem samo od sebe začalo houkat. Pekl jsem kuře, píchl jsem do něj vidličkou, jestli už je hotové, a začala z něj vytékat krev. V nebývale teplém podzimu se mi do bytu z okolních stromů stahují velicí tmaví brouci, které pořád vyhazuju. Otevřely se brány pekel? Nebo prostě jen potřebuju pauzu?
I přes dlouhé mezery nakonec ve speciálu bylo deset filmů a dokonce jsem napsal krátkou povídku, což jsem udělal naposledy před nějakými pěti lety. Speciál je za námi a od vražd a hrůz si dám nějakou chvíli pauzu. V několika minulých letech následoval v listopadu hned spagvember, ale každý den jeden western rozhodně letos nedám, tak snad se podaří aspoň něco.

Žádné komentáře:

Okomentovat