středa 22. prosince 2021

LA NOTTE DELL'ULTIMO GIORNO

Tak mám. DVD udělané z VHS, v italštině bez titulků. Kdo má zájem o odkaz, napište mi e-mail do komentářů zde.

5 komentářů:

  1. Děkuju, ani nevíš jakou si mi udělal radost. jinak můj e-mail je 8stepan138@seznam.cz.
    Na takovýhle předčasný dárek mám jenom odkaz na stránku s různými raritami. Zřejmě ji znáš, ale pokud ne, je to rarefilmm tečka com (napsaný je to takhle z důvodu bezpečnosti :)).
    Ještě jednou moc děkuju a budu se snažit psát víc komentářů (pod Matadors můžu napsat hezký článek... a to je asi všechno).
    Ještě jednou moc děkuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, stránku už jsem asi kdysi navštívil, ale zapomněl na ni.

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak mám otázku - uděláš na film udělat recenzi? Zařadíš se asi mezi cca 20 lidí co ten film viděli a něco o něj napsali na internetu:).
    Jinak tohle by mohl být zajímavý film na Vánoce: https://www.csfd.cz/film/125986-vanocni-teror/prehled/
    A ještě jinak - pokud hledáš další špagety, podívej se na El desperado. Můžu doporučit (což znamená při mém vkusu, že se ti asi tolik nebude líbit :). Ale třeba se konečně trefím:))

    OdpovědětVymazat
  4. Nic nebudu slibovat. Netuším, jestli to vůbec budu se sbou prachabou znalostí italštiny zkoušet. Ale závěr ve westernovém městečku mě celkem zajímá, obávám se ale, že třeba nepochopím, proč se to odehrává zrovna tam.
    Vánoční teror mě neláká, ale díky za tip. Jinak Hong Kong holt teda pořád zůstává do dalšího roku, letošek byl šílený a nestíhal jsem ani to, co jsem opravdu chtěl. El Desperado, pokud seženu kvalitní verzi, tzn. větší než 272p a neprokládanou...

    OdpovědětVymazat
  5. V pohodě, jenom mi to přišlo jako dobrý nápad. Ale chápu. Pokusím se udělat titulky, snad to dokážu.
    Chápu, nebyl čas, ale jsem rád, že máš Hong Kong v plánu (taky mám resty).
    Moje verze El Desperado měla vystřihnutou titulkovou scénu, takže chápu...

    OdpovědětVymazat