sobota 4. dubna 2020

JOE V BARVĚ

Dnešek jsem strávil s programem, který je volně k dispozici online. Nahrajete černobílou fotku a automaticky se vybarví. Samozřejmě, čím kvalitnější fotka, tím lepší výsledek. Zkoušel jsem vybarvovat leccos, kromě osobních památek hlavně věci, které si člověk ani jinak než černobíle představit neumí. Třeba Masaryka, fotky z 19. století... ale třeba taky Limonádového Joe!
Aplikaci najdete na myheritage.com.
Takže tady je pár fotek z Joea a pár dalších, jak vypadaly asi, když vznikly, a nikdy jsme je tak vidět nemohli.

 
 
 A ač jsem proti dobarvování černobílých filmů, u dokumentárních záběrů mi to nevadí. A pro srandu, proč ne tohle. Jak by vypadal barevný Bohouš nebo Fantom Morrisvillu?
 Bela Lugosi v barvě!
 Pravá The Wild Bunch s Butchem Cassidym a Sundance Kidem
 Barevný Frankenstein!
 Muž, který zastřelil Liberty Valance
 Někdo to rád horké
Masaryk v barvách
Ok, Spalovač mrtvol v barvách by byl zločin.
Vystřižená scéna z Hodný, zlý a ošklivý
Winchester 73

2 komentáře:

  1. Super akorát mám za to že Borisovo monstrum mělo zelenou barvu. Říkaly to alespoň tvůrci v dokumentu Universal Horror.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si to myslel. Ale nevím, jak ten program pracuje přesně.

    OdpovědětVymazat