pátek 30. listopadu 2018

KOMENTÁŘE

Nenávidím to. Opisování nečitelných nesmyslů, když se chcete někam dostat. Zaškrtávání, že nejsme roboti. Rozlišování obrázků. A milion dalších nesmyslů. Jenže když mi na blog začaly pravidelně přibývat spamové komentáře o nějakém pojištění, musel jsem něco udělat. O reklamu šířenou roboty fakt nestojím. Takže jsem musel povolit ověřování komentářů pomocí zaškrtnutí, že nejste roboti. Snad to pomůže.
Pokud chcete komentovat, nenechte se tím, prosím, odradit. Díky.

Jo, tak osobně jsem to zkusil. Pokud jsem přihlášen a dal jsem jinou možnost než komentovat sám za sebe, jen mi to dává ověřit, že nejsem robot. Když jsem se odhlásil, kromě zaškrtnutí, že nejsem robot, to po mně ještě chtělo tu nesmyslnou obrázkovou buzeraci, s kterou bohužel nic neudělám. Pojišťovací spam pravděpodobně šel přes nějaký účet u googlu.

Update: Trochu jsem pátral a díky debatě s Tinnym z loňska jsem zjistil, že nastavení "Ověřovat komentáře pomocí slova" neudělalo vůbec žádnou změnu. Tím je i tento článek zbytečný a s tím spamoblbem se budu asi prát pořád. No, komentuje především starší články - uvidíme, třeba jednou okomentije i tenhle, to by bylo hodně absurdní...
No tak nic. Ale snaha byla.

7 komentářů:

  1. Neboj se, pořád jsem tu já:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO je pěkné, ale ten spamblb taky. Pravděpodobně to dělá placený člověk, nikoli robot. Nebo je pro registrované uživatele ta kontrola tak průchozí, že je vlastně k ničemu.

      Vymazat
    2. Já vím (spamy jsou zlo), jen jsem tě chtěl trochu potěšit. Můžu ti pouze předat mou morální podporu.

      Vymazat
    3. Děkuju. Dneska jsem ho zase dvakrát mazal...

      Vymazat
  2. No, ještě k tématu přidám tohle: https://www.youtube.com/watch?v=cFrtpT1mKy8

    OdpovědětVymazat
  3. A on spamovat nepřestal a spamuje spamuje stále dál. Pořád. Neřád. Nenapadá už mě vůbec nic, jak to zastavit...

    OdpovědětVymazat