sobota 24. prosince 2022

VESELÉ VÁNOCE


Přeji co nejklidnější a nejpříjemnější prožití vánočních svátků.
Jako vždycky jsem hledal nějakou vtipnou koláž s našimi oblíbenci, ale nic jsem nějak nemohl najít. Tak mě napadlo obrátit se na umělou inteligenci a vytvořit s její pomocí vánoční obrázky různých herců a hereček, o kterých tu poměrně často píšu. Kvalita z toho občas leze bůhvíjaká, u něčeho by ale člověk ani neřekl, že obrázek vytvořil počítač.
S vytvořením podoby Bronsona jsem docela zápasil, ale dva přijatelné obrázky mi nakonec vylezly:
Veselé Vánoce samozřejmě přejí i Clint, Lee Marvin, Lee Van Cleef, Bud Spencer, Terence Hill nebo Chuck Norris.
U dam se podoba zachycovala hůře, ale Edwige Fenech to docela zvládalo.
Barbara Bouchet si je tady taky podobná. 
Bondy to zachytilo takřka bezchybně. Zatímco Connery je elegantním Santou, Moore v dokonalém obleku čeká, až mu sluha přinese čaj.
No a poslední parta už rovněž vypadá velmi dobře: Paul Newman, Peter Cushing, Arnold Schwarzenegger. Je pravda, že jsou osobnosti, které AI neznala a nebyl jsem je schopen z ní dostat, hledalo to něco jiného.


Ještě před koncem jeden ne tak povedený portrét Raquel Welch...
 
A na závěr Neil Breen, který i na Vánoce vypadá divně, protože je to spiknutí korporací.

Žádné komentáře:

Okomentovat