sobota 30. dubna 2022

TOHLE S BLU RAYEM NEUDĚLÁTE

V poslední době tady nebylo moc co přidat, protože když nepracuji, většinou se dívám na youtube na různá videa od Red Letter Media, většinou na sérii Best of the Worst. Mike Stoklasa, Jay Bauman, Rich Evans a pár jejich dalších přátel, včetně občasných hostů, někdy třeba i v podobě Macaulaye Culkina, se dívají na nejhorší filmy vůbec především na videokazetách, na DVD i Blu Rayích, a pak je rozebírají, přičemž nejde jen o srandu, ale často o opravdu zajímavý rozbor. Jedna z jejich "her", pomocí kterých vybírají šrot, na který budou koukat, i mě inspirovala k tomu, abych postavil věž z kazet. Už jsem ji ale nerozebíral tak jako oni, navíc jsem neměl kazety s filmem Nukie, kterými bych věž doplňoval...
Jinak nic moc zajímavého asi nemám. Doplnil jsem si pár filmů s Chuckem Norrisem na DVD, už minulý měsíc mi dorazila Blu Ray kolekce Vengeance Trails od Arrow, o které už jsem mluvil v podcastu, že si ji koupím. V Electro Worldu jsem narazil na tři díly Ramba na Blu Ray po stovce. Původně jsem je nechtěl, protože jsem si myslel, že tam bude ten šílený dabing se Zdeňkem Mahdalem coby Crennou, ale je tam ten z Novy s Pavlem Rímským a Aloisem Švehlíkem, což je lepší. (Ne že by nejlepší ze všeho nebyl nervový záchvat v jedničce dabovaný Markem Pavlovským z VHS.)

Žádné komentáře:

Okomentovat