neděle 30. srpna 2020

PRÁCE NA SILNICI

 Asi jste si všimli, že se vzhled stránky trošku proměnil. Nějak jsem se zamyslel, a říkal jsem si, že zatímco předtím blog vypadal jako z roku 2006, loňská změna designu ho posunula nanejvýš do roku 2008. Je fakt, že za poslední léta celkově blogování upadlo, takže nemám moc referencí, jak by měl blog roku 2020 vypadat. Na druhou stranu omezit se na pár slov na Facebooku, ještě méně na Twitteru nebo na obrázky na Instagramu se mi nechce. 

Jestli ale něco povede k zániku tohoto blogu, dost možná to bude další změna uživatelského rozhraní správy blogu. Copak grafická změna, to by mi nevadilo, ale nebaví mě, jak mi editor dělá automaticky mezery mezi odstavci a já si to musím upravovat. Stejně tak mě nebaví, že se teď obrázky automaticky nahrávají v půvoním rozlišení a já je musím zmenšovat jeden po druhém. Grrr tolik ztraceného času! Zkoumám, jestli to nemůžu nějak vrátit. Ale dost možná změním nějak úplně motiv webu, aby to nevadilo.

Takže kdybyste jednoho dne otevřeli blog a nepoznali ho, neděste se. Jen dejte vědět, jestli by vám změna vyhovovala. Nebo jestli vám nechybí ty obrázky z levého panelu. Mně ne...

Žádné komentáře:

Okomentovat