pátek 29. května 2020

ANKETA

Naposledy jsem osobnost měsíce v plném plánu udělal v březnu. V dubnu jsem neměl čas a v květnu to nakonec vyšlo tak neplánovaně s Lenzim. V červnu se ale, myslím, může nějaký speciál směle vrátit.
Kdo byste chtěli, aby byl osobností měsíce června? Dávám svoje návrhy:
Donald Pleasence
Toshiro Mifune
Laura Gemser
Maurizio Merli
Giuliano Gemma
Chuck Norris
Paul Naschy
Hlasujte v komentářích. Asi budou nějak postupně všichni. Můžete i doporučovat filmy, o kterých byste chtěli číst.

7 komentářů:

  1. Já bych bral Gemmu a po něm Mifuneho. Nejraději oba naráz, ale nemůžu mít všechno:)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak na rozjezd v červnu se mi zdá taky jako nejrozumnější ten Gemma. Na 4. červenec Chuck a na srpen hlasuju pro Lauru, aby se chudák holka nemusela svlíkat třeba až někdy v listopadu.

    OdpovědětVymazat
  3. Naschy a Mifune. Potom dej Merliho :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že první dva měsíce už se nám rýsují, tedy pokud se ještě někdo nepřidá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hele, já vím, že Laura je pěkná, ale ty filmy :D... v tom případě se bojím o Oikieho duševní zdraví:)
    Ale proč hlavně píšu - vím, že v té diskuzi na ČSFD (Trash cinema all'italiano? Už si to nepamatuju) jednou Karlos psal o pěti raritních poliziotteschi, které ještě neviděl. Jedno z nich bylo Studio legale per una rapina (to, o kterém si myslel, že bude nejkvalitnější) - rarita, kterou nemohl sehnat. Tak jsem tu raritku právě našel na youtube. Podívám se na ní a pak Vám zrecenzuju, jestli si ji vůbec máte pouštět (tedy jestli Vás to zajímá). Jenom doufám, žento nebude ztráta času.
    P.S. Ten film je pouze v italštině

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc, než jednu Emanuelu nezvládnu, ale Laura se naštěstí objevovala i v celkem nečekaných záležitostech.
      Tohle si nepamatuju, že psal, název mi nic neříká. Určitě dej vědět, jaké to je.

      Vymazat