středa 1. ledna 2020

2020 TEXAS GLADIATORS

Díky italským osmdesátkovým béčkům za titulky pro novoroční články! A vůbec bych se do toho italskýho postapa mohl v příštím roce pustit. Ne?
Takže rok 2019 je za námi a já sám nevím, kam se vlastne poděl. Když se podívám na svou futuristickou vizi z loňska, mám pocit, že skoro všechno z toho se tak či onak stalo. Co jsem nečekal, je válka Prahy 1 s Čínskou lidovou republikou a Řeporyj s Ruskou federací. V tomto roce očekávám válku Karlovy Vsi s USA (obec v okolí, kde všech sedm voličů pravidelně volí KSČM).
Co se týče cenzury, nejenom, že video s Edwige Fenech smazali znovu a potřetí už to tam nahrávat, nebudu, ale taky mi na chvíli zablokovali kvůli právům článek o Tenkrát v Hollywoodu. Takže situace je horší a horší. Očekávám, že kdybych sem dal obrázky pohlednic od Káji Saudka, jež jsem dostal k Vánocům, blog bude zablogován a nazdar. Víte co, zkusím to.
Existují i drsnější, ale možná i tohle je na Google moc.
Co se hlavně nesplnilo, byly moje vlastní plány. Speciály Star Treku a Godzilly zůstávají nadále rozdělané, ale rád bych oba udělal, tak snad letos. Supermaní speciál měl být následován Batmanem, což se taky nestalo. Místo něčeho konstruktivního jsem letos na střídačku zkouknul komplet MASH, Hospodu, Black Books a překvapivě znovu Přátele, u kterých se celkem fajn relaxuje a vypne mozek. Ano, vím, že píšu, že na seriály nemám čas, ale já si fakt pouštím jen to, co už jsem viděl a nemusím tomu zase tolik věnovat pozornost. Je mi jedno, když mi chvilka uteče. Taky jsem viděl čtyři minuty z jednoho dílu Premiéra. Ok, Jaromír Soukup je asi nejúspěšnějším hledačem naprostého dna vůbec. V tuhle chvíli nemám v plánu žádný konkrétní speciál, nechám to spíš tak plynout, věda, že nemám čas na jediný film, natož na celou sérii.
Další cenzura!
I The Show With No Name v tuhle chvíli stojí, tak snad se v novém roce zase rozběhne. Pokud ji někdo tedy vůbec postrádá.
Tenhle obrázek mám taky. Možná i to je na Google moc.
I co se týče slibů jsem na tom naprosto na nule a nedopadlo vůbec nic. Ani Hlava XXII, ani Aguirre, ani samurajské filmy, ani artové. Nebudu nic slibovat, ale tipy posílejte - třeba se utrhnu a fakt se na něco kouknu.
A když nebude vadit nahota, vždycky tu máme autorská práva
V první polovině roku jsem celkem hodně četl, i když dost komiksy, seznámil jsem se pořádněji se superhrdiny, Marvelem i Batmanem... abych věděl, že tohle se mi fakt nelíbí a nebaví mě to číst. Něco se mi líbilo trochu víc (Fantastic Four coby americký Čtyřlístek), něco vůbec (Hulk, Thor...). Hellboy byl celkem fajn, naopak na oceňovaném Návratu temného rytíře mě nezaujalo pranic. No a v posledním pololetí jsem na tom s četbou velice bídně.
Takže nejlepší cenzura je tahle. Proč by se Carmen Electra nemohla sprchovat v teplácích. Made in Malování.
Trochu odbočím, abych doplnil debatu týkající se souborného vydání Lipse Tulliana z roku 2010 - tak jsem neměl pravdu. Letos vyšla v prosinci kniha Lips Tullian - další dobrodružství, obsahující zbytek - ve stejném formátu, jako kniha předchozí. Oba speleologické sešity tu tak jsou ve větším formátu, Stříbrný poklad poprvé barevně, Sahrbergovu bandu nikdo nevybarvoval. Pokud vím, porevoluční LT z Mladého světa byl původně barevný, tady je najednou černobílý. Obrovským přínosem je ale bonusový materiál Jaroslava Weigela, který dodal nejen scénáře a poznámky k zdejším komiksům, ale i komentáře k předchozí knize a je tu i část korespondence mezi Weigelem a Saudkem. Proč to nevyšlo najednou, těžko říct...
V létě jsme točili, ale kameraman a střihač od té doby sedí na natočeném materiálu a není ochoten cokoli s ním dělat.
Jinak oproti předchozímu roku byl tento poměrně bídný, a zatím to nevypadá nijak optimističtěji. Plány si nedělám, kromě dokončení toho, co jsem začal. A ani do toho se mi nijak zvlášť nechce... No, uvidíme.

Statistiky:

Nejlepší filmy 2019
Taxikář (1976)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Signum Laudis (1980)
Maska démona (1960)
Pašerák (2018)
Mlha (1980)
Mafiáni (1990)
Four of the Apocalypse (1975)
Dobrodružství je dobrodružství (1972)
Žiješ jenom dvakrát (1967)

Nejhorší filmy 2019
Il giustiziere di dio (1973)
The Devil's Nightmare (1971)
Giarrettiera Colt (1968)
Superdívka (1984)
Superman 3 (1983)
Ctihodné mrtvoly (1976)
Zlý večerníček (1992)
MASH (1970)
Giu le mani, carogna (1972)
Superman 4 (1987)

Speciální kategorie
The Room (2003)

Nejčtenější články
Les tribulations d'un Chinois en Chine (212)
Bičovati mne - Mengštejna? (192)
Žlutý ďábel po 80 letech (174)
The Show With No Name - Epizoda XIII - The Rutles (149)
The Room (146)
Belmondo 86 (144)
Sabatoviny (133)
You Only Live Twice (122)
Thunderball (102)
Bang bang all'italiana (94)

Nejvíce doplňované rubriky:
Film recenze 53
Ostatní 13
Comics 10
Výročí 9
Literatura 8
Novinky 8

Filmy podle roku
1960s 19
1970s 16
1980s 9
2010s 5
1990s 2
1930s 1
2000s 1

Filmy podle žánru
Dobrodružný 17
Akční 14
Sci-fi 13
Komedie 11
Horor 10
Thriller 10

Články podle osobností
Bud Spencer 6
Terence Hill 6
Clint Eastwood 4
Quentin Tarantino 4
Vincent Price 4
Ursula Andress 4

Filmy podle zemí:
USA 28
Itálie 16
Velká Británie 5
Francie 4
Španělsko 2
České 1

2 komentáře:

  1. Tak moje typy pořád platí, takže nevím, jestli je mám vypisovat:).
    Jinak to ber trochu pozitivně - alespoň jsi viděl něco od Scorseseho. A taky Signum Laudis.
    Jinak možná bych uvítal více recenzí na knížky - hlavně beletrie, ale samozřejmě i něco úplně jiného.
    Jinak vše nejlepší do Nového roku!
    P. S. Teda můžu doporučit anime, ale to nechceš, takže nic.

    OdpovědětVymazat
  2. Na knížky... No, snad na ně najdu více času. Nedávno se mě někdo ptal, co jsem četl naposled, a nemohl jsem si vzpomenout na nic než na Jméno růže, což už jsou asi čtyři roky. Prošel jsem si, co z beletrie jsem četl za poslední rok, a byly to asi čtyři knížky. Mnohem víc literatury faktu, a ještě víc komiksů - ale to člověk přečte během cesty vlakem několik svazků, to se není co divit.
    Uvítal bych ježdění vlakem. Co jsem začal jezdit do práce autobusem, nemám čas číst. A v autobuse to nejde.
    Od Scorseseho mám ještě pár filmů, které čekají (včetně Irishmana), ale jak můžu, přejde mě vždycky chuť dívat se na filmy. Jakmile mám plno povinností, hned bych se na něco díval... A pak to tu takhle vypadá.

    OdpovědětVymazat