sobota 2. listopadu 2019

SPAGVEMBER

Spaghetti Western Database už několikátým rokem pořádá akci, kdy během listopadu fanoušci sledují jeden spaghetti western denně. Někdo to bere, jak mu to přijde pod ruku, někdo si vytýčí plán (třeba vidět všechny westerny s Anthonym Steffenem, což skoro na ten měsíc vyjde), někdo třeba jen filmy, které ještě neviděl, a pak se na tamějším fóru o akci zpravují. Já tam nepřispívám, jen to tam pročítám. Je mi jasné, že třicet za měsíc prostě nedám. Ale nezkusím jich dát aspoň deset? Jakýchkoli? Když jsem za říjen zvládl deset hororů?
Takže zkusíme udělat tentokrát listopadový špageťácký speciál, a snad to na těch deset letos dotáhnu.
Pokud byste se chtěli zapojit a nevěděli, kde najít filmy, mnohé jsou i online. Třeba na tomto kanále:
Spaghetti Realm nebo tady Grjngo.
A sem budu psát, co jsem viděl. Na nové kousky přibudou tradiční recenze.

1. Dnes já, zítra ty! (1968)
Kdybych měl někdy ještě v následujících deseti, patnácti letech tendenci se na tenhle film podívat, připomeňte mi tenhle post. Kdysi jsem ho sledoval celkem často, i proto, že jsem se k podobně temným špageťákům tehdy nedostal, navíc jsem nasazoval zvuk z VHSripu na DVDrip, takže ten film znám zpaměti... A tím pádem mě nudí, a navíc většina dialogů je tak šíleně tupá, že už mě to fakt nebaví.

2. Four of the Apocalypse (1975)
Viz článek.

3. A Coffin for the Sheriff (1965)
Viz článek. Mimochodem po dvou týdnech pauzy to na deset už teď nevidím.

4. The Executioner of God (1973)
Viz článek.

5. The Ballad of Django (1972)
Viz článek. A po dalším dvoutýdenním výpadku a těsně před koncem listopadu to už fakt moc reálně nevidím. Ale aspoň jich mám už víc než loni. O jeden. Ehm.

Žádné komentáře:

Okomentovat