neděle 5. srpna 2018

HAVE A GOOD IMAGE QUALITY, SARTANA IS SUBTITLED

Ani jsem neupozornil, že jak vyšla koncem června u britské společnosti Arrow Films kompletní oficiální série Sartanovek na Blu Ray (kterou přes speciální e-shopy můžete zakoupit i v ČR), přečasoval jsem na tyto HD verze svoje staré titulky k dílům Have a Good Funeral, My Friend, Sartana Will Pay a Light the Fuse, Sartana Is Coming. Zároveň jsem na nich provedl úpravy. Ke druhému dílu I Am Sartana, Your Angel of Death jsem titulky nově přeložil, neboť dosavadní existující slovenské byly velice nepřesné, zavádějící a stejně v nich chyběla scéna vynechaná na německém DVD. Všechny titulky najdete na opensubtitles.org.
Co se týče zbývajících dílů, k prvnímu ty slovenské už někdo přečasoval dříve, neboť ten vyšel už v HD verzi v Německu, a u dílu s Hiltonem stačilo změnit časování. Ani u jednoho se mi už do nové úpravy i přes nepřesný překlad nechtělo, ten s Hiltonem je jednoznačně nejslabší, ten první se mi ovšem napotřetí už docela zamlouval.

Žádné komentáře:

Okomentovat