neděle 28. září 2014

PÁR RAKVÍ NAVÍC (2014)

Je to tu. A možná přijde i bonusový materiál (v komentářích).

11 komentářů:

  1. První bonus - scény z natáčení. https://www.youtube.com/watch?v=78Tvx1Yl7hg

    OdpovědětVymazat
  2. Dík, lidi, dost se mi to líbilo! Titulky jsou vyloženě skvělý a ty cigárka s filtrem vtipný jako máloco. Škoda těch domků v dáli, ale aspoň tam nemáte autobus jako v Pokladu na Střibrným jezeře. Jinak se vám zase povedl výběr herce do hlavní role (fakt se tváří i vypadá jako Clint). Oskara bych ale dal tomu božímu sombréru. Něco zimního náhodou neplánujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ty cigára, pokud to správně chápu - "produkce" spočívá v tom, že jsem zakoupil tu hezčí pistoli, zasunovací nože, šerifskou hvězdu a sháněl další věci. Na doutníky už by nebylo, takže Tomáš kouří jenom cigarety. Myslím, že jsou tam horší chyby ;)
      Třeba zrovna ty baráky. Ale jestli se podíváš na ty záběry z natáčení, tak uvidíš, že to místo vlastně vypadá dobře jenom ze dvou stran, na dalších dvou je městečko a ještě horší věc - komíny. Taky nám tam chodili turisti a za humnama na poli řvaly traktory, cinkal železniční přejezd... holt ve Středních Čechách se dalekej Západ imituje dost těžko. :D
      Zimního asi ne, vzhledem ke studijnímu vytížení nás všech, především Honzy, bez kterýho bychom nic nenatočili (to on vlastní foťák, výkonnej počítač a tak jsme dostali všechny ty krásný výstřely a podobně). Takže pokud něco dalšího, tak leda zase v létě.

      Vymazat
  3. Koně pochcípali cestou...X) Pěkně minimalistické drama z lomu, kde nechybí nic, ani ta krev, šerif či souboje na nože. Teda kluci (a tentokrát i holky), tohle bylo vážně dobrý. Vlastně všechno. A musela to být dobrá sranda to tvořit. Jako průměrně všímavý divák jsem sledovala dění na scéně a žádných baráčků si ani nestačila všimnout. Ale i tak, v poslední době nabývám názoru, že amatérský film je to nejlepší, co vzniká a nevadí v tom teda vidět, jak že je to těžký...
    Kompozice s hudbou sedla. Rekvizitky super. Střílející pistolky jsou totálně věrohodné (teda jako dojem, že to střílí ony, mi vyvrátil až film o filmu). Jenom s původním zněním jsem měla tu a tam drobný problém - zvlášť v případě - "To přepadení určitě nebylo z Jihlavy" - sakra, nějakou českou stopu jste tam dali? (no tak teda z jejich hlavy...)
    K jednotlivcům i skupinově - vypadáte jako banda trampů na flámu. Super dlouhá hára a super drsné hlášky. Šéf je správný gauner, zpomalený Mungo správný trotl a Mexičan stojí za to už jenom pro to sombréro, minule základy italštiny, teď španělštiny - žádnej problém :) Hrdinka je krásně pasivní - takové mám nejradši. Vůbec se neztratí ani ředitel banky, super to týpek. A šerifské cameo - neplánuješ už do budoucna něco jako Hitchcock (nenápadně projdu v dálce po ulici, ale všichni na tu roli čekají)?
    Fakt gratuluju! Sem by měly chodit fondy pro rozvoj kinematografie, sakra...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No, chybí souboj ve vodě, ale stejně pořád píšu, že je nemám rád :)
      Sranda je to až potom, nebo jak pro koho při tvoření. Já měl docela nervy, protože jsme to natočili za dva a půl dne. Taky pár záběrů nemáme, ačkoli jsme je točili. Zmatek.
      Ten zvuk se bohužel nepovedl. Na místě jsme sice natáčeli všechno, ale vítr byl bohužel natolik silnej, že jsme se rozhodli u hodně replik opět pro postsynchronizaci. Ale nějak to spasovat dohromady, aby to znělo přirozeně, se moc nepovedlo (taky je rozdíl, když řveš v lomu a v kuchyni). A na dvou třech místech se nepovedl střih u hudby. A už nebyl čas to předělat.
      Ad cameo - já hrát nechtěl, po tom, jak jsem zkazil minulej film (ale to bylo tak špatný, že i kdybych hrál sebelíp, tak bych to nevylepšil). Tady jsem kvůli tomu, aby to nebylo tak nudný, přidal ještě jednu akci doprostřed a s ní i svoji roličku. Ale upřímně mi bylo docela líto, že ostatní hrajou a já je jenom komanduju, takže jestli ještě někdy něco budeme točit, tak asi bych si vzal o něco větší roli, než jenom pán, který jde po ulici (třeba pán, který jde po ulici a zahne za roh).

      Vymazat
  4. Mě se to moc líbilo, jak jsem psal předtím. Děkuji pánové a dámo :-) Přestože kolem Famu na Damu nikdo ani neprošel a točené div ne na mobil... přesto je to prostě kouzelné. A nejvíc super je ten mexikán.
    Jen se přiznám, že jsem to sledoval skoro hodinu (musel jsem nějak dělat přestávky), tak z toho mám dojem, že to byl normální čelovečerák, což vlastně není na škodu.

    Pokud víte o tom, že tam jsou věci co šly udělat jinak nebo lépe, možná by to stálo za remake a tohle brát jako betu. Trošku si do prázdnin doplnit kostýmy (např. půjčit lepší boty místo tenisek) a vylepšit masky, pohrát si s dialogy a natočit to ještě lépe.
    Asi bych vzal na plac taky velký jemný kulatý štětec, indulonu, nějaké kapesníčky, zahradnický mlhovač nebo tu pumpičku na rosení, dětský práškový pudr nebo zásyp, hodila by se stará matrace a lopatka, černou konturovací tužku na oči atd. a šlo by se s tím čarovat. :o) No já vím, radit umí každý.. když mě by moc bavilo do toho kecat nebo to režírovat. Vemte mě do klubůůů ;-)

    Takže příběh je dokonalý, hudba super (možná až moc skladeb), titulky famozní (zvlášť závěrečné), ruchy (výstřely) fantastické. Herci super. Trochu doladit kostýmy, masky a dialogy. Asi to chce spíš postsynchrony.
    Jo, závěr bych dal víc dramaticky, to děvče měl ten padouch postřelit a ten hrdina ji měl vzít do náruče a odejít s ní, a do toho hudbu od Baldiniho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znova už ne :D Asi bychom se už takhle ani nesešli. Nebo by se vyskytly zase jiný komplikace. Nebo... nevím.
      Co se týče masek, letos jsme experimentovali snad jen s krví. Původně jsem měl v plánu natočit i sebe s ustřelenou hlavou, ale v tom horku tak zkysla (mléko + mouka + červená barva, asi si dokážeš představit, co to bylo), že jsem ji radši po natočení záběru s Martinem vylil.
      A postsynchrony tam jsou, jak píšu v odpovědi odpadlici. Já bych dal přednost přímýmu zvuku. Nebo jsi to myslel tak, že to měl namluvit někdo jinej? :)
      Baldiniho neznám. Osobně jsem chtěl do závěru tu reminiscenci Jimmyho hlášky (vypůjčené z A stranger in town s Anthonym, to přiznávám), a hlavně žádný melodrama :)
      Ještě jsem chtěl po leonovsku na konci sklonit kameru, aby dole pod odcházejícími přeživšími byl vidět mrtvý Morgan, ale vzhledem k tomu, že ta scéna se točila ve dvou dnech a Milada a Martin natáčeli svoje záběry každý v ten jiný den, to nešlo.

      Vymazat
  5. aha, tak nejvíc potíží a komplikací na place udělal ten humor :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jen k tomu nápadu s postsynchrony... ten zvuk bych asi udělal kompletně zvlášť, při točení byste se soustředili na jen na obraz a nevadilo by vám, že jede auto, houkají sirény, vlak, letí letadlo, někdo řeže dřevo a nebo, že někdo neřekne repliku dost drsně nebo se zabreptá... herci by se tolik nesoustředili jak co říkají a tolik by se neodbourávali, myslím, že by to šlo hladčeji točit s míň opakováním. Pak by se to předabovalo už v klidu a lepších podmínkách, přidaly ruchy a hudba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvuk kompletně zvlášť se dělal u Nájemnýho vraha a nijak valně to nedopadlo. Tam byla aspoň výhoda, že půlka scén byla uvnitř. Kdežto tady když padouch křičí (venku), tak z postsynchronu je slyšet, jak se zvuk odráží od stěn. Ono by to i šlo, ale to bychom to nesměli dělat v pokoji, ale ve studiu - a to jaksi nemáme :)

      Vymazat