pátek 27. prosince 2013

SANS MOBILE APPARENT (1971)

A zase ta očekávání. Od tohohle jsem čekal hodně. Hvězdné obsazení (Trintignant, Marielle, Audranová, Crauchet, Antonelliová), hudba Ennia Morriconeho, navíc Francouzi uměli výborné detektivky. Ale zpočátku jsem byl trochu zmaten, pořád se stříhalo sem a tam a chvílemi mi to nedávalo valného smyslu. Ve druhé polovině se naštěstí vše vyjasnilo a začalo to být pořádně napínavé - jenže kdo je vrah a jaký je jeho motiv jsem uhodl poměrně rychle. Samotný závěr mě navíc docela zklamal. Ale jo, nakonec to dobrý bylo. Trintignant byl výbornej, ostatní taky. 7/10
a.k.a. Bez motivu 
Režie: Philippe Labro
Hrají: Jean-Louis Trintignant, Stéphane Audran, Laura Antonelli, Dominique Sanda, Carla Gravina, Jean-Pierre Marielle, Paul Crauchet
Hudba: Ennio Morricone
Podle románu Eda McBaina
Francie / Itálie 1971

Žádné komentáře:

Okomentovat