čtvrtek 26. srpna 2010

CLINT NA ZDI

Já se musím něčím pochlubit.
Včera jsem byl společně se svojí sestrou a její kamarádkou v Praze. Byli jsme na výstavě Beatlemánie v Muzeu hudby na Malé straně. Výstava byla zajímavá.
Oik jako pátý člen Beatles
Pak jsme šli po různých obchodech, např. do kytary.cz, kde ségra s kamarádkou zkoušely různé kytary, já trochu baskytary, potom v Levných knihách a tak. A také jsme byli v Bontonlandu a narazil jsem tam na tohle:
Takže mám na zdi Clinta.
Schválně kdo pozná, co na tom plakátu nesedí (dvě věci).

5 komentářů:

  1. To byl jeden plakát, nebo jich tam mají víc? :-)
    Jinak se obávám, že nepoznám, co tam nesedí... nejsem moc všímavý člověk, aspoň na takovéhle věci ne.

    OdpovědětVymazat
  2. S Clintem mají snad jenom tenhle. Jinak je to samej Avatar a Transformers a podobný blbosti.

    Tohle je to, co nesedí:
    1) není tam vůbec napsanej Clint
    2) plakát je k Pro pár dolarů navíc (obrázek, jména - Lee Van Cleef je tam napsanej), ale je tam nápis "A FISTFUL OF DOLLARS".

    OdpovědětVymazat
  3. Aha! :D Dneska jsem zabraná do něčeho úplně jiného, tak mi to v tomhle směru moc nemyslí. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Byla to vskutku zajímavá výprava.

    OdpovědětVymazat