pondělí 11. prosince 2017

ANKETA

Téma - střílení lidí kulometem. To přiláká každého
Poslední anketu jsem nechal běžet déle, protože mě jednak nenapadlo, jakou novou přidat, jednak mi připadaly tři hlasy málo. No, přibyly dva. Děkuji všem hlasujícím, z nichž dva k filmům táhne nejvíce téma, k čemuž bych se přidal, jeden vybírá podle hlavních představitelů, jeden podle pozitivních hodnocení jiných a jeden podle dostatku akce. Soudím, že tenhle člověk asi nebude fandou Dvanácti rozhněvaných mužů. Možnost kozy nezvolil nikdo, což ukazuje, že se všichni stydí přiznat barvu. Já se klidně přiznám, jsou filmy, na které jsem se díval jen kvůli nahým holkám. Ale zase tolik jich nebylo. Ono v nich pak většinou nic než ty kozy k vidění ani není.
Co lidi k filmům netáhne. Nebo to tají.
Možnost režisér nezvolil nikdo, což mě překvapuje, přece jen filmy jednoho režiséra bývají kvalitativně konzistentnější než filmy jednoho herce. Když shrnu sebe, asi nejméně na mě působí právě pozitivní hodnocení druhých, a pak upoutávky. Vyloženě na základě traileru jsem si nepustil snad nikdy nic. A co je pozitivní hodnocení, 65% od Mirky Spáčilové? 90% na ČSFD dva dny po premiéře? Nebo deset pětihvězd od fanoušků tamtéž? Na druhou stranu, pokud někoho sleduji a vím, že co se líbí jemu, se mně většinou líbí taky, jako doporučení to vezmu. Akce pak bývá poměrně ošidná, kozy jsem řešil, takže nejvíc pro mě hrají roli téma, herci a režiséři.
Abyste to neměli tak složité, v nové anketě máte jen dvě možnosti na výběr. Loni jsem poprvé udělal Halloweenský speciál, letos jsem ho zopakoval a přidal i giallo speciál. Docela mě to baví, takže bych jich rád v dalším roce udělal více. Ale zeptám se, co si o tom myslíte. Anketa poběží do konce roku, shrnu ji v novoročním projevu, tradičně smysluplnějším a zajímavějším, než jaký nám předvádí hlava státu.
Už nevím, co bych napsal, takže tady je Vincent Price:

Žádné komentáře:

Okomentovat