čtvrtek 3. listopadu 2016

OIK'S BLOG SPECTACULAR HALLOWEEN SPECIAL - part 4

A dneska ten druhý film z našeho maratonu špatných filmů - tentokrát od expertů z firmy Troma.


CLASS OF NUKE 'EM HIGH (1986)
Zase film, od kterého jsem čekal něco jiného, než jsem dostal. Potěšilo mě, že tvůrci vědí, že točí špatný film, a snaží se narvat do toho co nejvíc špeků. Bohužel, s čím mám problém, je příběh. Místo očekávané vyvražďovačky, kde by pod vlivem radioaktivního odpadu mutovali studenti a vraždili své spolužáky dostaneme další z amerických teenagerských komedií s hezounkem, třídní krasavicí a partou dementů šikanujících své spolužáky. Tyhle filmy vyloženě nesnáším. Naštěstí tady opravdu sem tam někdo zmutuje a někoho zabije, a nakonec se objeví zmutovaná radioaktivní příšera. Ale po půlce už mě to docela i nudilo a i přes vyšší faktor zábavnosti a sebeironii se mi to nijak moc nelíbilo. 5/10
a.k.a. Atomové gymnázium 
Režie: Richard W. Haines, Lloyd Kaufman
Hrají: Robert Prichard, Richard W. Haines, Elizabeth Lambert, Michael Herz, Tom Bresnahan Hudba:Ethan Hurt, Michael Lattanzi
USA 1986

Žádné komentáře:

Okomentovat