středa 2. listopadu 2016

OIK'S BLOG SPECTACULAR HALLOWEEN SPECIAL - part 3

Nedávno jsem někde četl článek, podle kterého záliba ve sledování špatných filmů značí vyšší inteligenci. V tom případě jsem génius. V nedávné době jsme se dokonce s přáteli dvakrát sešli a dívali se na některé kusy z toho nejhoršího, co světová kinematografie vytvořila - některé kusy jsem tu už okomentoval. Smrtelná kořist, Policajt samuraj, čím hůř, tím lépe. Je fakt, že některé filmy jsme ani nepouštěli celé, protože přece jen vyhledáváme filmy, které jsou ve své demenci zábavné. A jak třeba Píseční žraloci vypadali dobře, nakonec se z toho vyklubalo něco naprosto nekoukatelného - ze všech stran. Dnes tedy k jednomu z těchto filmů.

THE STUFF (1985)
Tohle vypadalo fantasticky. Co když vaše jídlo začne požírat vás? Těšil jsem se na spoustu útoků podivné pěny, kterou všechny domácnosti skladují po kilech, a nějaké tupé hlášky. Místo toho jsem se dočkal nudného pokusu o satiru, kde se pořád jenom kecá, kecá, sem tam se jí pěna a jednou za dlouhý čas někdo zemře. Film, jehož název zní Pěna zabiják a ona pěna v něm hraje vedlejší roli, protože celý film prochází vyšetřovatel s hlasem Ondřeje Vetchého a kecá a kecá a člověk vlastně neví proč. Nepochopil jsem, co měl vyšetřit, jak to všechno, co dělal, s vyšetřováním souviselo, tohle prostě celé nedávalo smysl. Jediné oživení přináší na konci Paul Sorvino v roli paranoidního vojáka, který za vším vidí komunisty. Více pěny, méně keců a byla by to možná i zábava. 2/10
a.k.a. Pěna zabiják
Režie: Larry Cohen
Hrají: Michael Moriarty, Paul Sorvino a spousta pěny
Pěnová hudba: Anthony Guefen
USA 1985

Žádné komentáře:

Okomentovat