středa 19. května 2021

OSOBNOST MĚSÍCE

V poslední době jsem opět více zavalen prací, a po práci si radši pustím třeba nějaký podcast k poslechu, a nechce se mi tolik dívat se na film. Každopádně, osobnost měsíce bych rád dodržel, a na příští týden to vidím na Tomase Miliana. A opět, jako loni, bych vás vyzval, abyste si vybrali, kdo by měl následovat v dalších měsících.

Navrhovaní kandidáti jsou tito:
Barbara Bouchet
Chow Yun Fat (doporučil Django)
Edwige Fenech
Steve McQueen
Lino Ventura
George C. Scott
Jacqueline Bisset
Burt Reynolds
Alain Delon
No a samozřejmě můžete navrhnout kohokoli dalšího. Hlasujte v komentářích. Tak jako loni osobnost s největším počtem hlasů bude už v červnu, a další měsíce se budou plus mínus pohybovat podle dalších hlasů. Můžete vždy samozřejmě doporučit i konkrétní filmy.
 
Jo a taky mě někdo dokopejte, abych dodělal ten speciál o Godzille konečně!

6 komentářů:

  1. Ty jo, já se dostal do článku :O. No já zůstanu u svého doporučení (mimochodem, co tě přesvědčilo tě na něj zařadit?) a k tomu přidám filmy, které jsou nejlepší pro takovéto začátky - Hard Boiled a City on Fire. Dále bych to viděl asi na Lina Venturu a moji milovanou Florindu Bolkan. A pokud by tě Chow a spol. chytnul, tak bych ti doporučil dvojici (protože hráli hodně často spolu) Ti Lung/David Chiang.
    Jinak z Japonska by mě osobně spíše zajímaly filmy Seijuna Suzukiho než Godzilla (ta zase bude zajímat Kubasa, takže čekám nějaká jeho doporučení)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to myslíš? Máš nějaký problém s otevíráním?
    To, žes mi ho už jednou doporučil? :D
    Florindu Bolkanovou na seznamu nemám, ale může být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslel jsem něco ve stylu jako "co mám první vidět abych se dostal do nějakého žánru" - sorry za blbé vyjádření.
      Tak já jsem upřímně nečekal, že se na něj někdy dostane :).
      Kubaso, nemáš zač!

      Vymazat
    2. Už mi došlo, jaks to myslel. Přitom slovo Django jsem už tady napsal tolikrát :P

      Vymazat
  3. Ty jo, já se dostal do komentáře! A byl bych právě pro toho Godzillu (třeba Terror of Mechagodzilla nebo haluz Godzilla vs Hedorah). Jestli se ale ta přerostlá ještěrka nepočítá, tak na G. C. Scotta jsi snad ještě na blogu nenarazil, tak by to byla perfektní volba. A u něj sotva šlápneš vedle - Dr. Divnoláska, Hazardní hráč, Patton, Hardcore, Vymítač ďábla III...

    OdpovědětVymazat
  4. Godzillu mám připravenou ještě postaru jako celotýdenní, takže 7 filmů za týden, ale ještě mi čtyři chybějí. S tím, že bych do toho asi dal i Gappu, jestli přežiju ten dabing, když LK na DVD nedaly titulky.
    Se Scottem chci pár filmů vidět už delší dobu, stejně jako s Reynoldsem, a právě proto jsem oba dva zařadil. O Hardcore i Divnoláskovi jsem samozřejmě uvažoval.
    Jinak je docela zvláštní, že když se probírám Netflixem, jediní z výše uvedených, s kým tam něco najdu teď nebo za pár týdnů, jsou Bouchetová (nějaká komedie s Johnnym Dorellim), Fenechová a Delon. Třeba na McQueena nebo právě Scotta tam člověk nenarazí.

    OdpovědětVymazat