středa 18. prosince 2019

SDÍLEJTE, NEŽ TO SMAŽOU!

Čau lidi!
Dnes mi na mail přišlo Sdělení o smazání blogu. Chvíli jsem se děsil, co se proboha stalo, než jsem zjistil, že někdo nahlásil Googlu můj článek o filmu Tenkrát v Hollywoodu, a z důvodu údajného porušení autorských práv byl tento vrácen do stavu konceptu. Ok, ani screenshoty z trailerů asi nejsou bezpečné. Na obrazové příloze mi tolik nezáleží, obrázky jsem nahradil, uvidíme. Každopádně to mám fakt hlídat úplně každý obrázek, jestli si ho nenárokuje nějaký filmový kartel? V sobotu se chystám na Star Wars, to mám udělat článek radši úplně bez obrázků, nebo s vlastnoručními kresbami? Ehm, to vám nepřeju...
Na jednu stranu chápu společnosti, které se snaží chránit svoje výtvory. Na tu druhou, není obrázek z filmu pochopitelný u blogu, který se filmem zabývá? Takže nevím, zda nemám čekat změny u více než tisíce článků, u kterých bude třeba nahradit jejich obrazovou přílohu.
Co si o tom myslíte vy? Napište mi do komentářů!

2 komentáře:

  1. Oficiální obrázky + trailer. Tak bych to u nových filmů viděl.

    OdpovědětVymazat
  2. Recenzuj staré filmy nebo filmy, které nejsou trháky v kinech a bude to v poho:).
    Ne, vážně - u nových filmů typu Star Wars asi jen oficiální obrázky, jak doporučuje ADA.

    OdpovědětVymazat