úterý 27. března 2018

FROM THE FILES OF THE OIK SQUAD (IN COLOR)

Tadááá začíná nám výroční speciál. O tom, jak dlouho a proč proboha ještě to tu pořád táhnu si promluvíme zítra, v den D, dnes se podíváme do dějin dávno ztracených.
Tak jsem se probíral obrázky, které jsem na blog nahrál, a zjistil jsem, že Blogger má lepší paměť než já. Narazil jsem na pár obrázků z článků, které si mnohdy ani nepamatuju, ale v začátcích to tu zdobily. Tak jich pár přidám teď. Nejsem si jist, zda si vzpomenete, kdo z vás to tu konečně čte celou dobu, ale i já občas třeba i na stará záhlaví koukám jako blázen.
(ČÍST DÁL)



#1 ZÁHLAVÍ 2008-9 
První záhlaví bylo buď  bez textu, nebo ho ani Blogger nemá. Každopádně tam byl tento snímek se Šimonem a Matoušem.
Tohle tam bylo docela dlouho.
Tohle je tak hnusný že jsem to asi vymazal rovnou.
Nic moc.
Ani Clint se moc nechyt.
O tomhle jsem dal i hlasovat, ale nakonec jsem se to rozhodl skrečovat.
Tohle si nepamatuju vůbec

A tohle se udrželo asi nejdýl.
Jen to roku 2011 bylo nahrazeno kvalitnějším obrázkem.
No a Hlinomaze tam máme od roku 2015. A zatím jsem s ním spokojenej.

 #2 JIŽ NEEXISTUJÍCÍ RECENZE 2008-09
V roce 2008 jsem už na jaře poprvé psal o Ať žije Django...
I Dnes já, zítra ty!
Jestli v prvním článku o Kam orli nelétají z ledna 09 byl i tento plakát, to už fakt nevím.
Pátrači, leden 09
Pomsta černého korzára, podzim 08. Tu bych měl znova zhlídnout, nic si už z ní nepamatuju.

Rio Lobo, prosinec 08.
Železný stisk, leden 09. Tehdy se mi to ještě nelíbilo.
Že jsem tehdy psal i o Rudém slunci si už vůbec nepamatuju.
Že jsem psal o Přepadení v roce 2008 a kdy přesně, to si taky vůbec nepamatuju.

#3 ŽEBŘÍČKY A DALŠÍ
Souhrnný článek o Indiana Jonesovi z května 08. Proč jsem ho smazal? Určitě to nebylo něco, za co bych se měl stydět.
Pravděpodobně jsem tehdy dělal nějakou topku westernů, ale o co šlo, to už si nevzpomenu. Přepadení jsem tam snad nezařadil, to se mi tehdy moc nelíbilo.
V pravé poledne tehdy možná jo
Podporujte svého šerifa bych tam dal i dneska
Asi byla zvlášť i nějaká topka špaget? Fakt už nevím. Pamatuju si jen že jsem kvůli prostoru dělal ty ořezy screenshotů. A taky proto, že to dělal Ada na Pinkassu, a já tehdy kopíroval všechno co dělali Ada a Erl.
Nebo bylo něco o Clintovi, protože obrázků s ním na jednom místě tam je taky dost. Pamatuju si, že jsem dělal topku westernů o pomstě, ale co jsem tam zařadil už fakt netuším. Joseyho Walese? Možná.
Ale Pověste ho vysoko není přece o pomstě...
Já věděl, že jsem kdysi psal článek o Foglarovi. Ale co jsem tam psal už fakt netuším. Asi biografii.
Jůůů to je vtipný. Hahaha. Blbostí tu byla vždycky spousta.
A tady je druhej takovej. Chachacha. My Inglisch are wery gut.

#4 SÉRIE ČLÁNKŮ S FOTKAMI WESTERNOVÝCH HRDINŮ
Kromě biografií několika herců, zkopírovaných z čsfd, protože jsem se s tím tehdy nechtěl psát (jediné, co vím, že jsem dosud nenahradil vlastní, je Brynner), jsem přidával články s fotografiemi různých westernových herců a komentáři. Vycucanými z prstu. Ale díky tomuhle bych je vlastně až na komentáře mohl rekonstruovat. Jen už si nepamatuju, jak šli za sebou, jak jsem sérii nazval, jen vím, že v každém článku byli vždycky dva. Minulý měsíc jsem sérii oživil na Sad Hillu.
Bronson byl určitě.
To by bylo, aby nebyl Clint.

A Lee Van Cleef.

Pamatuju se, že jsem o Randolphu Scottovi tenkrát, nevím proč, napsal, že byl čajíček vylouhovanej z Johna Wayna. Hmm, kolik jsem toho s ním tehdy viěl? Jízdu vysočinou? Ale teď můžu říct, že je to vlastně tak trochu pravda :D
A s Anthonym Steffenem jsem tehdy neviděl nic a směle jsem napsal, že je pro změnu čajíček vylouhovanej z Clinta. Vlastně je to svým způsobem taky pravda.

#5 2010-2018
Tady už zůstalo skoro všechno, takže to už nebudu dělit tématicky.
Že jsem z kraje roku 2010 psal o prvních dvou Sartanovkách znovu, to už si nepamatuju.
Tady je ta druhá.
Na třetí došlo asi v březnu, čtvrtá, z června, tam je pořád.
Roku 10 jsem se pokusil o první recenzi desky, byla to Abbey Road, a radši jsem to pak smazal. Taky nemůžu najít obrazový pozůstatek recenze na The Wall.
Tady (Minnesota Clay) mě nenapadá nic, než že to byl nepoužitý obrázek k článku o spaghetti westernech z léta 2010.
Top a bottom 10 spaghetti westernů. Po vytvoření celkového žebříčku už článek nebyl potřeba.
A spodní tenkrát byl A Barrel Full of Dollars. Asi bych k tomu byl dneska smířlivější.
Taky jsem někdy v roce 12 napsal článek o filmech Oldřicha Lipského, ale ani nevím proč jsem ho nevydal.
S tímhle jsem už skoncoval - články o dvou příšerných českých filmech Nestyda a Účastníci zájezdu už jsem radši spláchl. Že v top 10 návštěv je pořád El Condor kvůli nahé Marianně Hill mě mrzí, ale ten film sem patří. Tyhle dva ne.
Tohle byla asi výzdoba panelu po straně, ale na tenhle plakát se nepamatuju.
Tenhle tam byl.

Jeden z článků "něco si naplánuju, pak to nesplním, tak ten vyhlašovací článek radši smažu". U Corbucciho jsem se v plánu dostal v květnu 13 aspoň nad polovic.
O tomhle nevím vůbec nic.
Rosalba Neri ze smazané série Eurocult Babes, která mě záhy přestala bavit. Vždy to byl jeden obrázek nějaké eurocult herečky, bez komentáře i čehokoli dalšího (často i ošacení).
Edwige Fenech nesměla chybět. To mi to vydrželo zase docela dlouho? Ani nevím, s jakou frekvencí jsem je přidával. Týdně? Když jsem neměl čas přidávat něco dalšího, vypadalo to tu jak v hampejzu.
K tomuhle mi chybí kontext. Proč jsem přidal obrázek s Bronsonem? Cca říjen 2014.
Nepoužitá varianta toho, co sem lidi táhne, z článku 1000 (listopad 2014). I když, paradoxně sem víc táhne skutečně ten Borgnine než Edwige a jiné. V tom mi děláte radost. Ernie FTW! Jen jste mu v nedávné anketě mohli dát více hlasů.
Tohle jsem k článku o vánočních pohádkách radši nedal, to by byl až moc velkej cynismus. (Koho sakra vzrušuje jebající Santa? Ti lidi jsou fakt divní.)
Další plán na Django maraton, který jsem po dvou filmech nevalné kvality vzdal.
A poslední, co jsem tak našel zajímavějšího, je singl Laury Gemser, o kterém jsem tu nakonec nenapsal (ale na Facebook jsem ho dal). Až teď jsem si všiml, že jí namodřili oči. Proto asi Crazy Eyes.
Co mě samozřejmě mrzí, je, že už nemám ty texty. U lecčeho bych se asi chytal za hlavu, ale na druhou stranu bych se na to mrknul rád. Proto už nerad přepisuji staré články. Pokud se týče recenzí, tak když je stará špatná, je dobré nahradit ji novou. Biografie herců, které jsem nepsal, ale zkopíroval, tu taky neměly co dělat. Ale proč jsem mazal to ostatní, netuším.
Zítra máme ty desátiny, tak si pro změnu shrneme, co na blogu zůstalo.

2 komentáře:

  1. Ježíš, to už tu strašíš tak slouho :)? Jinak - na ten souhrn o Indym si nepamatuju, jinak většinou ti spekulace o použití k westernovym žebříčkům ti vyšli (tj. co si pamatuju tak podobné obrázky jsem viděl u různých žebříčků). A mimochodem gratuluju ke kulatinam :).

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. On zejtra ještě bude jeden shrnující článek.
    Článek o Indym byl tuším z května či června 08, matně si vzpomínám, že jsem ke každému dílu napsal klady a zápory a rozebral, že se těším na čtyřku, kterou jsem viděl potom. Kdy a proč jsem článek smazal, netuším. Asi byl blbej, ale zůstaly mi tu i horší.
    Mimochodem ten úvodní debilní "Vítejte na mém ultrablbém blogu, náhrady za škody utrpěné při jeho čtení platit nehodlám" jsem smazal asi o hodně později.

    OdpovědětVymazat