sobota 9. září 2017

SAD HILL CEMETERY

http://sad-hill-cemetery.blogspot.cz/
Nemám co dávat na jeden blog, tak si založím druhý :) Blogovou doménu sad-hill-cemetery.blogspot.com jsem si zaregistroval už dávno, tehdy jsem přemýšlel o blogu čistě specializovaném na spaghetti westerny. Pak jsem si řekl, že je to zbytečnost, že mohu všechno stejně psát sem a není na to potřeba zcela nová stránka.
Proč jsem se tedy teď po několika letech rozhodl, že nepoužívanou doménu obnovím a tento blog spustím? Jednak jsem chtěl zkusit psát v angličtině. Změnit jazyk (zvláště když tam žádné články nebyly) nebyl takový problém. Dále jsem měl určité myšlenky k filmu Lo strano vizio della signora Wardh, který jsem znovu zrecenzoval ZDE, a abych je mohl všechny publikovat tady, musel bych to hodně ohraničit spoilery, navíc česky by to četl asi málokdo z lidí, kteří film viděli. Ale říkal jsem si, že není od věci udělat ještě jednu stránku, kde bych psal méně a přece jen trochu jinak. Navíc se tam najednou cítím svobodnější než tady, kde jsem psal už snad o všem. Ono to asi není moc vidět, ale za těch skoro deset let jsem si tady udělal určitý názor, co sem patří, co sem nepatří, jak to tady má vypadat. Tím, že jsem si články omezil na dva týdně, jsem si navíc omezil i to, že bych se chtěl třeba jen podělit o obrázek, který ovšem není zrovna publikovatelný na facebookové stránce. Kterou moc lidí nečte.
Takže na Sad Hillu nebudu dávat recenze filmů, spíše určité postřehy, myšlenky, nápady, obrázky, sem tam i nějakou muziku, různorodé věci. Nebude to pravidelně aktualizovaný blog. Pokud vás bude zajímat, na facebookové stránce budu upozorňovat na novinky na obou blozích. Primární zůstává samozřejmě pořád Oik's blog. Sad Hill berte jako přílohu.
Jo - je sobota. Odteď do příští neděle sledujte blog denně - bude totiž speciál (vlastně související s tématem prvního článku na Sad Hillu) a každý den přibyde nový článek, zítřkem počínaje, kdy vyjde takový úvodník.

Žádné komentáře:

Okomentovat