úterý 30. května 2017

LA PRETORA (1976)

Rozhodl jsem se ještě jednou zkusit, jestli ty komedie s Edwige Fenech přece jen nějaké kvality neskrývají. U svých oblíbenců se přece jen snažím vidět s nimi co nejvíc. Jenže tohle jsem málem nedokoukal. Příběh o ničem, vtipy, kterým bych se smál tak v osmi, ale to bych zase půlce věcí nerozuměl a část toho vidět nesměl. Takže film je evidentně určen nadrženým omezencům. Edwige je sice krásná, a docela dobře se jí daří rozlišit svoje dvě postavy, inteligentní striktní soudkyni a její naivní prostopášné dvojče, ale v podstatě jen díky ní jsem byl ochoten to aspoň zrychleně (tj. poskočit kousek dopředu, když to bylo jó trapný) ten film dokoukat. Mrzí mě, že Edwige skončila u takových břeček. Měla na víc... Zajímalo by mě, proč vlastně skončila u filmů, které ji vlastně berou jen jako erotický objekt a neustále ji nutí se ve všech možných a nemožných situacích svlékat.
Mimochodem zrovna tuhle komedii režíroval Lucio Fulci. Čekal jsem, jestli někomu nehrábne a nerozseká všechny sekerou a pak mrtví neožijí a tak podobně, ale toho se tu nedočkáme. Největší násilí je facka dotěrnému úchylovi, film nekončí masakrem, ale milostnou scénou. Když už je hrozná ta od Fulciho, jaké musejí být ty od ostatních režisérů? Žádné další už vidět nechci, díky. 3/10
a.k.a. My Sister in Law 
Režie: Lucio Fulci 
Hrají: Edwige Fenech, Edwige Fenech a několik nedůležitých nadržených Italů 
Scénář: skoro neexistuje
Hudba: Nico Fidenco 
Itálie 1976

Žádné komentáře:

Okomentovat