pátek 1. února 2013

THE BEATLES - ONE AFTER 909

Poslední dva dny mi pořád hraje v hlavě.

5 komentářů:

  1. Oikie,našel jsem film s Linem Venturou(který je také můj oblíbenec),který má na CSFD 97%!(Ikdyž to má jen 20 hodnocení,17 hodnotitelů dalo 5 hvězdiček a zbytek 4-hvězdičkové hodnocení).Film se jmenuje Marie-Octobre.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně "One After 909" z Let It Be nikdy neseděla, ale verze z 63. roku, kterou původně zamejšleli šoupnout aspoň na béčko singlu, mi otevřela oči: http://www.youtube.com/watch?v=l3fZynJUV-8 . Nakonec je to podle mě jedna z nejlepších věcí ze všech tří částí Antologie. Dál z ní mám ještě dost rád raný verze "Can't Buy Me Love" a "I'm Looking Through You", Harrisonovu "Not Guilty" nebo jinou verzi "Two Of Us".

    OdpovědětVymazat
  3. Ta z Antologie není špatná, ale mně se víc líbí právě verze z Let it be, přijde mi živější. Antologie někde mám všechny tři, ale nijak moc naposlouchaný je nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Stejně to nejlepší, co po Let It Be zbylo, je tohle: http://www.youtube.com/watch?v=I2Sffhr5Puc . Snad se ty paznechti, co na ně tehdy volali poliše, usmažili ve vlastní šťávě. Jinak, před chvílí jsem četl, že kompletní film Let It Be by měl tenhle rok konečně oficiálně vyjít na DVD. Tak snad to tentokrát vyjde.

    OdpovědětVymazat
  5. Něco jsem čet, že už to mělo dávno vyjít, ale McCartney to stopuje, protože tam není vylíčenej zrovna nejlichotivěji. Ale to budou asi jenom drby.

    OdpovědětVymazat