čtvrtek 17. ledna 2013

CHUCK

Chuck Norris umí zabíjet pohledem. I z obrázku.

4 komentáře:

  1. A já mám Chucka náhodou rád, narozdíl třeba od Seagala. Zkus se mrknout na Osamělýho vlka McQuadea, ten má k dobrýmu filmu ze všech jeho věcí suverénně nejblíž (i tak je to občas hrozná sranda, neboj;-) a navíc jsou z něj cejtit špagety. Posuď sám. To nebude náhoda, že hudbu k němu skládal Francesco De Masi: http://www.youtube.com/watch?v=NLLm4TbxZmo .

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně ho znám vlastně jenom z Walkera, kterej mě nikdy moc nebavil, a pak z vtipů a reklam. Vlastně jsem ještě viděl ten legendární souboj Norris vs. Lee. Tohle video mě ale dostalo.
    Ta muzika je parádní. To si asi seženu. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. Někde jsem četl, že ten seriál měl bejt původně právě o McQuadeovi, ale byly tam nějaký problémy s právama či co, tak tu postavu přejmenovali a vykastrovali, aby to mohli vysílat v televizi. Některý scény jsou v tom filmu fakt nezapomenutelný. Zvlášť ty s pivem :-D Jinak mám ještě rád třeba Invazi do USA (další moje VHS-ková klasika z dětství) a trojku Nezvěstnejch v boji, která má doopravdy výbornej začátek: http://www.youtube.com/watch?v=r0W6FUp1yKQ . Nedej se ale mejlit, tohle už jsou obojí čistý hovadiny.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám v oblibě Chucka po 1. a 2.sérii Walker,Texas Ranger (zbytek seriálu stojí za ...nic).Potm jsem s ním viděl film třeba Krvavé diamanty (tam má sknělé scény a hlášky - vyšetřovatel:"Proč jsi toho chlapíka vyhodil ze čtvrtého patra?",Chuck:"Nemohl jsem dýchat":D.)

    OdpovědětVymazat