pátek 19. dubna 2024

THE SHOW WITH A NAME - KLASIKY Z DĚTSTVÍ 2 - MISTŘI ANIMOVANÉHO FILMU

 Druhá část povídání o klasikách dětských let, a co je klasičtějšího než animované pohádky? Ovšem pozor, občas při pátrání po klasikách se narazilo na podvod! Kromě kreslených hrdinů se podíváme i na jednoho robota, co sice nevolal domů, ale žil.

6 komentářů:

  1. Bohužel je tam chyba - když zmiňuju Jiřího Bartošku dabujícího Fishera Stevense v Čísle 5, následuje ukázka ze dvojky, kde už ale jeho postavu dostal Oldřich Kaiser.

    OdpovědětVymazat
  2. Á sakra. Já si říkal, že mi ten hlas zní divně.

    OdpovědětVymazat
  3. U Číslo 5 žije jsem měl dodnes vzpomínku, že ho na konci zničí. Evidentně jsem se nekoukal do konce :).
    Na začátku u Toma a Jerryho jsem si vzpomněl, že v 60. letech se dělal na Malé Straně ve studiu Bratři v triku pod dohledem režiséra z USA. Ten o tom napsal i knížku, ale nezapomněl jsem název, snad ho někde najdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale ty Deitchovy díly jsou to nejhorší, co z toho seriálu vzniklo.

      Vymazat
    2. Tak to už neumím posoudit, neb si to vůbec nepamatuju. Ale ne

      Vymazat
  4. Ale nepřekvapilo by mě to - působilo to hlavně jako levný outsourcing.
    Psaní na mobilu přináší nepěkná překvapení a překážky :). Pardon za rozdvojení komentáře.

    OdpovědětVymazat