neděle 4. září 2022

THE SHOW WITH NO NAME - EPIZODA XXX - KING KONG (1976)

The Show With No Name je zpátky s výročním třicátým dílem na téma filmu King Kong! Tedy toho z roku 1976.

Co se týče filmu na příště, můžete sami vybrat z nabídky! Hlasování probíhá na facebookové stránce blogu, můžete ale třeba napsat i zde do komentáře, který film byste chtěli, abychom okomentovali první. 
 
Nabídka je:
Trainspotting (1996)
Big Lebowski (1998)
Mys hrůzy (1991)
Kam orli nelétají (1968)
Přání smrti 3 (1985)

4 komentáře:

  1. Předně díky za zmínku mé osoby v podcastu, jsem opravdu poctěn! K anketě, zamýšlel jsem, že budu hlasovat až ke konci měsíce, aby třeba bylo drámo, ale to bych na to určitě zapomněl, takže moje volba: Kam orli nelétají ne, válečné filmy mě moc neberou. Big Lebowski jsem viděl, ale prd si z toho pamatuju, to by mohla být výzva, ale zároveň tu touhu film vidět znovu nemám. Trainspotting si naopak pamatuju poměrně dobře, ale drogy už neberu, takže krásné třetí místo. Přání smrti 3 bude určitě fajn, druhej flek. Jako vítěz mi vychází Mys hrůzy, který si pamatuju jenom mlhavě a rád bych se na něj z těch filmů v nabídce podíval jako na první.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za hlasování. Za mě bych s tímhle pořadím klidně souhlasil, Orly a Lebowskýho jsem viděl hodněkrát, takže když budou až za nějakou dobu, nic se neděje, ale uvidíme, jestli ještě někdo zahlasuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teda... jenom pro případ, že by to s tím hlasováním nedopadlo, přikláním se k Pepuovi a k tomu Mysu hrůzy, protože:
    1) je to jedinej z těch filmů, co jsem ještě neviděl.
    2) jestli mě paměť neklame, tak byl navrhovanej dřív než ty ostatní filmy.
    3) můj návrh vyhrál posledně (King Kong), takže to Přání smrti klidně počká.

    OdpovědětVymazat