neděle 28. října 2018

OIK'S MONSTER CLUB - HALLOWEEN SPECIAL část 6

Tak jsem si všiml, že to docela prokládám, atmosferický kousek střídá brutální. Nejinak je tomu i teď. Všechny nechutnosti, které vám možná chybí ve filmech Vincenta Price, tak můžete najít třeba ve filmech od Tromy.

TOXIC AVENGER PART II (1989)
To, že jsem neviděl první díl asi není takový handicap, jak by se mohlo zdát. To hlavní, co z něj asi potřebujeme vědět, se dozvíme z úvodního komentáře a krátkého flashbacku. Jinak bych to vlastně ani neoznačil za horor, spíše je to přiblblá akční komedie, kde však likvidace nepřátel jde do důsledků, které v těchto filmech běžně nejsou. Takže padouši mohou skončit rozmačkáni v kolečkovém křesle s vyvrženými střevy, bezhlaví, bezrucí, bezuší, popřípadě zaživa rozsekáni zaujatým řezníkem. Hlavní hrdina je zmutovaná příšera, která však koná dobro, má sexy přítelkyni s jedinou vadou, je slepá, a se všemi nepřáteli si hravě poradí. Pokud je likviduje, nebo když si Troma dělá srandu sama ze sebe, je to zábava. Ovšem půlku filmu zabírá Toxíkovo bloudění Tokiem, kde pátrá po svém otci. A příšera chovající se jako turista byla vtipná asi tak první dvě minuty. Bohužel tady tvůrci nevěděli, kde přestat. A na závěr nedojde k žádné velké rubačce, ale k velké honičce, která je sice zábavná, ale působí jako umělé nastavení filmu. Takže jak říkám, zábava především, když se bojuje, ale ani zde všechny způsoby vyřízení padouchů nemusejí být zábavné. Je to hrozná ptákovina, ale bavil jsem se poněkud víc než u Atomového gymnázia. 5,5/10
a.k.a. Toxický mstitel 2
Tromarežie: Michael Herz, Lloyd Kaufman
Tromaherci: Ron Fazio, John Altamura, Phoebe Legere, Rick Collins, Rikia Yasuoka, Mayako Katsuragi, Jessica Dublin, Michael Jai White
Toxická hudba: Barrie Guard
USA 1989

4 komentáře:

  1. Z toho filmu si hlavně pamatuju, jak hrdina z jednoho padoucha (a pomocí několika ingrediencí) udělal polévku :).

    OdpovědětVymazat
  2. A víš, že si o moc víc už taky nepamatuju? Jen mi pořád hraje v hlavě zdejší předělávka staré jazzové It don't mean a thing.

    OdpovědětVymazat
  3. To mě nepřekvapuje...tyhle filmy jsou hlavně dobrý na jedno pokoukání s partou kamarádů. Jinak povídka se povedla :)(a mám pocit, že jsem našel pár narážek na filmy, ale nejsem si jistej)

    OdpovědětVymazat
  4. Záměrně jsem tam asi žádné narážky nedal, ale podvědomě možná :)

    OdpovědětVymazat