pátek 22. června 2018

END OF THE TIME

Já už jsem to avizoval v podcastu minulý týden, ale pokud jste to neslyšeli, tak to dodávám znovu:
V poslední době jsem neměl vůbec čas na nic, co by se tady dalo publikovat. A nemám pocit, že by se to v dohledné (a to velmi dlouhé) době mohlo nějak výjimečně zlepšit. Takže ruším pravidelnost, tohle je to poslední, co vychází plánovaně - a od teď budeme vycházet nahodile, s pauzami. Ale celkem rád bych nastřádal pár speciálů. Může se stát, že další článek vyjde už příští týden, jenom už to nebudu stíhat tak, aby vycházely pravidelně v úterý a v pátek. Občas se odmlčím na delší dobu, občas toho bude víc, jako za starých časů. Facebooková stránka bude běžet pořád stejně.

A abyste nebyli smutní, na závěr si přečtěte báseň Václava Krále, lékárníka amatéra.

MÁM RÁD SVŮJ RODNÝ KRAJ
Prostorná je louka, široký je les.
Bažant na to kouká, kde by vejce snes.
Kéž ta kraje krása vydrží nám věky.
A má duše hlásá: Občani, neplýtvejte léky!

1 komentář:

  1. Jánejsem smutnej, dokud zde budou vycházet nějáký články (a je jedno, jestli pravidelně - troška napětí při vydávání nikdy nezaškodí). Takže mě to nevadí. Člověk přece jen musí nakládat se svým časem rozumně.

    OdpovědětVymazat