pátek 12. srpna 2016

ZHONG GUO CHAO REN (1975)

Aneb The Super Inframan! Ať jsem Inframan! Ta ta tááááá! Kdyby tvůrci Tureckých hvězdných válek uměli natočit film, dopadlo by to asi nějak takhle. Tohle bylo tak debilní, že jsem se ze začátku řehtal smíchy, na konci jsem měl pocit, že jsem právě absolvoval vymývání mozku a moje IQ kleslo o hodně dolů. Čínský vědec vymyslí způsob, jak z člověka udělat superhrdinu Inframana, který má spoustu super schopností a křiklavě červený obleček. To se zrovna hodí, protože zemi napadla mimozemská princezna a její pomocníci, všechno kašírované příšery. Ale jako spása vždy přijde Inframan a všechny přepere! Nejvíc mě asi stejně bavil hravý český překlad DJ Obelixe, který vymyslel padouchům roztomilá jména typu Očička či Vrták. Strašně debilní film, který možná byl vytvořen pro děti (?), a dost možná dítětem. Dal bych tomu filmu kop smrti. 1/10
a.k.a. The Super Inframan
Režie: Kop smrti
Hrají: Super Inframan, Očička, Zeleňák, Vrták a další
Hong Kong 1975

Žádné komentáře:

Okomentovat