pátek 19. června 2015

NON C'É DUE SENZA QUATTRO (1984)

Ten fakt, drahý bratranče, že si říká Tango v zemi samby nám napovídá, že máme co do činění s naprostým idiotem.
Tenhle film mě naopak nikdy moc nebavil. A i včera jsem u něj málem usnul. Nápad se dvojníky mi nepřijde být nijak moc zajímavý, v podstatě je to jenom další uvržení typických postav Spencera a Hilla do prostředí, do kterého nepatří. Oba už jsou ale za zenitem a moc jim to nejde, ani sledování neustále se opakujících scének "dva burani dělají peklo sluhům v nóbl paláci". Křečovité figurky typu velitele žoldáků nebo teplých řidičů to také posílají kamsi do hlubin pekelných. A hrát svůj protějšek, tedy uhlazeného gentlemana, jde snad jen Hillovi, Spencer tuto roli vůbec nezvládá. Jen dvě bitky za celý film? To kecání kolem je šíleně nudné. Ale pár dobrých scének se přece jen našlo, a je fajn, že je tu po dlouhé době zase jednou Nello Pazzafini. Je ale možné, že mi tenhle film zhoršuje šílený dabing, který ze sledování filmu činí utrpení. Bohužel DVD z Levných knih variantu nenabízí a verzi Vapetu, kde jsou i angličtina a titulky (bude to stopro poslouchatelnější než tenhle paskvil, ač Spencer a Hill jsou v anglickém dabingu obvykle rovněž neposlouchatelní) jsem si blbec nekoupil, protože tenhle film mi nestojí za to mít dvakrát. 6/10
a.k.a. Dvojníci, Double Trouble
Režie: Enzo Barboni
Hrají: Terence Hill, Bud Spencer, Nello Pazzafini, April Clough, Harold Bergman
Hudba: Franco Micalizzi
Itálie 1984

Žádné komentáře:

Okomentovat