neděle 21. června 2015

IO STO CON GLI IPPOPOTAMI (1979)

 
- Hele doktore maminka mi pomohla – Říkal jsem to – Řekla 3 magická slova. Pořádně jsem se vysral a teď je mi dobře.
Tento film měl režírovat Giuseppe Colizzi, ale ještě před natáčením zemřel. Natáčení tak převzal producent Italo Zingarelli. To, že tenhle film opravdu nemám moc v lásce, ale je chyba spíš scénáře. Terence Hill hraje ekologického aktivistu, opět je až příliš dokonalý, chytrý a oblíbený. Děj prakticky neexistuje, Spencer má svou živnost, Hill mu ji kazí, protože ji neschvaluje, ale pak toho z nějakého důvodu nechá, a do toho sem tam náhodně překazí plány velkému bohatému kruťasovi, který prodává zvířata a slonovinu (Joe Bugner, kterého jako padoucha ve spencerovkách moc nemusím) a ten se je rozhodne zlikvidovat. Nic moc se v tom filmu ale neděje, akce je málo a legrace ještě méně. Vlastně u toho usínám a určitým způsobem mě ten film i rozčiluje. Opakují se scény z předešlých filmů dvojice (oběd, páka, karty), a to o dost méně vtipně. Padouši jsou rádoby směšní (zvláště ten mrňous mi lez na nervy, ovšem ještě jinak, než si přáli tvůrci). Hudba je taky nic moc. Asi druhej nejslabší film, co mají - protože Superpolicajty z Miami v tomhle směru nepřekoná nic. 5/10
a.k.a. Hroší v Africe, I'm for the Hippopotamus
Režie: Italo Zingarelli
Hrají: Terence Hill, Bud Spencer, Joe Bugner
Hudba: Walter Rizzati
Itálie 1979

Žádné komentáře:

Okomentovat