pátek 20. března 2015

150 SPAGHETTI WESTERNŮ

Dva a půl roku uběhlo a už jsem viděl dalších 50 spaghetti westernů. Dneska žádné velké řeči, místo toho jsem sestříhal videa, v nichž jsou kousky filmů v pořadí, v jakém jsem ty filmy viděl. První video je velice přibližné, fakt nemůžu tvrdit, jestli jsem viděl dřív celýho Leoneho nebo všechno se Spencerem a Hillem, ale další dvě už mají pořadí podle tohohle blogu, to by mělo sedět.






A jako minule si udělám seznam, co by ještě mohlo asi tak stát za zhlédnutí. Ostatně minule jsem se v pár filmech dost trefil.

UNO DOPO L'ALTRO (1968)

Sice Richard Harrison, ale nemuselo by bejt nejhorší.

QUANTO COSTA MORIRE (1968)

Hlasy připodobňující film k Velkému tichu by možná mohly mít pravdu. Navíc Corazzari jako hlavní padouch? Sem s tím!

YANKEE (1966)

Vizuálně to vypadá hodně zajímavě, navíc neobvyklí herci pro žánr Philippe Leroy a Adolfo Celi.

KULOMET ZABIJÁK (1968)

Aneb Machine Gun Killers, součást top 20 Quentina Tarantina a vyndavání kulky z prostřelené ruky v detailu. Což je jediná scéna, kterou jsem z toho viděl.

VENGEANCE (1968)

Opět Richard Harrison, ale Margheriti mě zatím moc nezklamal.

LA PIU GRANDE RAPINA DEL WEST (1967)

Trochu nouzovka, ale nemuselo by to bejt špatný. A aspoň nějakej George Hilton, minule tvořil půlku seznamu :)

DUE VOLTE GIUDA (1969)

Sám Klaus Kinski sice nezvěstuje zrovna kvalitu, ale rok 69 vypadá, že by ještě mohl normálně hrát.

CONDENADOS A VIVIR (1972)

Nemám rád přílišnou brutalitu, ale třeba to celkově nebude špatný.

I QUATTRO DELL'APOCALISSE (1975)

Tohle jsem sice vzdal po deseti minutách, ale dám tomu znova šanci. Třeba to ten Milian fakt vytáhne.

L'UOMO, L'ORGOGLIO, LA VENDETTA (1968)

Franco Nero vs. Klaus Kinski! Akorát je to adaptace Carmen a z půlky se to odehrává v Evropě. Ale třeba překvapí.

No a abych furt nekoukal na staré osvědčené hrdiny, zkusím v blízké době pár hrdinů, se kterými jsem zatím nic neviděl, popř. jen jeden film. To budou:
Vassili Karis - Jeho trilogie s hrdinou jménem Duch svatý (Spirito Santo) nevypadá nejhůř, ačkoli peněz moc určitě nebylo.
Robert Woods - Má toho hodně, ale zatím jsem viděl jen jeden film. Jeden je uveden výše, takže uvidíme.
George Martin – Přiznám se, že tohoto urostlého Španěla moc nemusím, ale přece jen, něco zkusíme ještě. Třeba filmy Sonora nebo Thompson 1880.
Andrea Giordana – V Johnny Hamletovi nebyl nejhorší. The dirty outlaws by taky tedy nemuseli být špatní.
Anthony Ghidra – Chystám se na tohoto Srba dlouho, a vlastně jsem ho pořád viděl jenom umírat mezi dveřmi Mezi Supy. Tak třeba filmy Buco in Fronte nebo L'ultimo killer s Georgem Eastmanem bychom zkusit mohli.
Brett Halsey – aka Montgomery Ford. Vlastně jsem ho zatím viděl jenom v jednom filmu se Spencerem a v jednom dílu Columba. Z dalších zkusím třeba The wrath of god.
Hunt Powers – Třeba mi mimo Fidaniho revír ukáže, že taky něco umí. Jeden film je uveden výše
Peter Lee Lawrence – A dáme mu další šanci, ačkoli prostě vypadal příliš mladě na role, který hrál. Zajímavě vypadá třeba film God in heaven, Arizona on Earth.
John Ireland – Natočil jich dost, viděl jsem zatím dva. Tak zkusíme další. Jeden je uveden nahoře.
Edd Byrnes – A u Edda mi zbývá snad jenom jediný film, Payment in Blood.

A kdyby ještě někdo měl něco, co by mi mohl doporučit, napište :)

2 komentáře:

  1. Tak hodně štěstí do další stopadesátky! A ať je aspoň z půlky tak úspěšná, jako byla tahle.
    Je to moc hezky nastříháno a s tou hudbou je to ukrutná nostalgie... Ale spousty filmů mi vůbec nic neříká, tak je člověk rád, že má ještě na co se těšit.

    (Jenom k té Čtyřce z apokalypsy, jestli spoléháš na Miliana a jeho Mansona, ten tam zrovna moc dlouho nepobyde a jeho postava je tak jako epizodně zařazená, aby tě to nezklamalo. Ale mě upřímně ten film potěšil. Fulci si tu, oproti ostatní tvorbě, od někoho vypůjčil i to srdce, které mu jinak tak fatálně chybí.)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono jestli ti to nic neříká i proto, že jsem tam nezařadil jenom záběry, které prozradí hned, z čeho to je. Kdyžtak přiložím seznam, jak to jde za sebou v jednotlivejch videích.
    K té Čtyřce - tak to se moc netěším. Ale uvidíme.

    OdpovědětVymazat