středa 6. srpna 2014

SPAGHETTI WESTERN - PLAKÁTY 1

Vlastně jsem slíbil i plakáty. Tak tady je první várka - Pro hrst dolarů.




10 komentářů:

  1. Celkem pěkné plakáty,i když některé vypadají jako reklama na průměrný americký romantický western. A jeden má vypůjčený motiv z finálního souboje Pro pár dolarů navíc.

    Django
    P.S.Oikie, vím že asi nebudeš rád, ale chtěl bych tě požádat jestli by jsi neměl odkaz na fil Sartana the gravedigger.Už jsem tě o to jednou žádal, ale film jsem zřejmě ztratil (ale ne SK titulky) a nemůžu ho najít.
    Budu ti vděčný za odpověď.

    P.S.2.Problém s titulky k Light the Fuse...Sartana is coming jsem už vyřešil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      omlouvám se, že jsem neodpověděl dřív, ale byl jsem pryč a z mobilu mi to nešlo.
      Film zatím nemůžu najít jinde než na cinemageddonu, takže když ještě chvilku vydržíš, nahraju ho na uloz.to, odkud ho smazali.
      Na titulky zkus VLC Media Player, ten si poradí se vším.

      Vymazat
  2. Zkus kdyžtak tenhle torrent, ale nezaručuju jeho životnost.
    http://www.torrentdownloads.me/torrent/1651066059/Sartana+Angel+of+Death+%5B1969%5D+avi

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát děkuju. Nebýt tebe a tvého blogu, neviděl bych spoustu skvělých filmů:).
    P.S. Tak mně teď napadá, jestli by jsi nezačal hodnotit nějáké seriály (samozřejmě jako experiment). Bylo by to zajímavé ozvláštnění na zajímavém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Torrent teda chodí?
      Já seriály zrovna moc nesleduju, v současnosti už vlastně nic novýho, jenom občas si zopakuju věci jako Monty Pythony, IT Crowd, Červenýho trpaslíka, Simpsonovy, a když se hodně zcvoknu, stáhnu a sleduju třeba Hříšný lidi města pražskýho :) Ale ty současný hodně populární, jako třeba Hra o trůny (je to seriál? Mně se to plete všechno.) nebo Breaking bad, to nesleduju vůbec. Nemám na to čas.

      Vymazat
  4. Promiň, zapomněl jsem se podepsat pod předchozí komentář.
    Django
    P.S. Píše sem ještě Kubaso:)?

    OdpovědětVymazat
  5. Torrent funguje, akorát mi ale vyskočilo AVG. Tak reda doufám, že počítač nebude zavirovaný:).

    Django

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ještě nestahuješ, tak vydrž, já to najdu a nahodím, ať to máš jistější.

      Vymazat
    2. Radši stahovat odtud http://uloz.to/xrqehyBZ/i-am-sartana-your-grave-digger-1969-giuliano-carnimeo-eng-avi . A snad to tam aspoň nějakou dobu zase vydrží.

      Vymazat
  6. Oh Jashin-sama, přine su ti nádherné oběti za to, že Oikieho baví přispívat na tento blog:).

    Django

    OdpovědětVymazat