sobota 7. června 2014

THE NEW MAGNIFICENT SEVEN

Grafik nejsem, ale i takhle hrozně to může nakonec vypadat :)
Už zase vytahujou případnou novou verzi Sedmi statečnejch. Po tom, co se toho snad navždy konečně už vzdal Tom Cruise, to teď vytáhli znovu s tím, že by si hlavní roli měl zahrát Denzel Washington... Což zní možná ještě šíleněji. Nevykládejte si to proboha tak, že bych byl rasista, ale bude ve filmu, který se odehrává zhruba kolem roku 1880, věrohodně působit pistolník černé pleti? Omlátíte mi o hlavu Tarantinovu novinku. Dobře, ale tam to všechno mělo svoje opodstatnění. Předpokládám, že pokud na tohle vůbec budou autoři hledět, tak se zase dočkáme nějakých vysvětlení minulosti postav apod. Traumatická minulost, která z Washingtona udělala pistolníka... Potřebujeme to? Co jsme věděli o Brynnerovi? Nic. Vadilo nám to? Ne. Ale tak dobře, jeden bude černoch. Co dál? Místo McQueena Číňan? Místo Vaughna homosexuál? A samozřejmě aspoň tři ženy, aby to bylo genderově vyvážené... Ale fajn, dobře, i s takovou skvadrou by se dal dát dohromady zajímavej film. Ale pokud vznikne, proč se musí jmenovat Sedm statečných? Proč to musí bejt remake jinýho filmu? Proč nevymyslej něco jinýho? Sedm statečných z roku 60 ustáli tři zprznení pokračováníma a pak televizním seriálem. Je ale potřeba znásilnit ten film ještě jednou?
Jinak mám pocit, že v současným Hollywoodu někomu vadí Charles Bronson. Dočkali jsme se novýho Mechanika zabijáka se Stathamem, asi se dočkáme novejch Sedmi statečnejch, a delší dobu se už mluví i o novým Tuctu špinavců a Přání smrti.
Pokud by ten film opravdu vznikl, v současnejch hercích mám docela hokej, ale asi by mi nevadilo, kdyby Brynnera nahradil Clooney, McQueena dejme tomu Pitt, Dextera Jeff Bridges a Wallacha Christoph Waltz :) Ale náhradníka za Jamese Coburna bych vážně asi nenašel...

2 komentáře:

  1. No zní to šíleně...i když mám Denzla Washingtona celkem rád (nebo spíš,nevadí mi),nejsem jsi jistý,jak by to vypadalo...jinak, s tvým výběrem herců souhlasím, přidal bych tam snad i Matta Damona.No a to s tím Cobrunem je to trefa do černého
    P.S.Mimochodem,jestli nemáš v oblibě Toma Cruise,pusť si s ním film Jack Reacher.Postupuje tam nekompromisně jako Clint ve svých filmech (nebo alespoň trochu podobně).Navíc tam má skvělou vedlejší roli Robert Duvall.
    Django

    OdpovědětVymazat
  2. Damon by mi seděl snad jenom taky na Vina. Ještě mě napadlo, že Bernarda by mo dělat Christian Bale. Ale už dost, ať to nepřivoláme, třeba to ještě dobře dopadne a nebude to :)

    OdpovědětVymazat