pondělí 23. června 2014

SPAGHETTI WESTERN 2048

Jestli znáte hru 2048, tak jsem udělal takovou zábavnou obměnu, kde místo číslíček dáváte dohromady spaghetti westernové hrdiny. Normálně se od dvojky přes mocniny dostáváte ke složení čísla 2048 (tj. 2, 4, 8, 16 atd.), tady se počínaje Tonym Anthonym musíte dostat až ke Clintovi. Osobně se mi podařilo dostat se nejdál ke Djangovi (což je číslo 512).
EDIT 7.9.2018 - Obnoveno na této adrese s trochu jinými obrázky. Po 21 dnech neaktivity zmizí!
http://create2048.com/game.php/?game=spaghetti-western-2048

A ještě jsem vytvořil jedno s tématem gialla, čili tentokrát s herečkami (a překvapením na závěr). Opět, pokud to nikdo 21 dní nebude hrát, hra se smaže.
http://create2048.com/game.php/?game=giallo-2048

9 komentářů:

  1. Takže,zkusil jsem ji a rovněž jsem se dostal nejdále pouze k Djangovi
    P.S.Největší překvapení byl obličej (dnes již bohužel zesnulého) Gemmy z Arizona Colt

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, proč překvapení, Ringo do takový skládačky určitě patří :)
    Ještě jsem udělal jednu, trošku na jiný téma. Opět jsem se dostal nejdál na 512 (v tomto případě Magical Mystery Tour) :)
    http://games.usvsth3m.com/2048/beatles-album-edition-5/

    OdpovědětVymazat
  3. vubec to neznam a na poprve 1424 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrej, já se k Leemu ne a ne probojovat :)

      Vymazat
    2. To samé u mně:)
      Django

      Vymazat
  4. Tak tohle je neuvěřitelně návyková záležitost - od začátku prázdnin každý den aspoň dvě partie, přibýval Zlý Lee, naděje se stupňovaly... a dnes píle přinesla kýžené ovoce: Clint! (jenomže tam hned skočilo "You win", tak z něj moc vidět nebylo ;) Paráda!

    OdpovědětVymazat
  5. No, sakra, tak to jste všichni lepší než já. Já se přes toho Djanga ne a ne dostat... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, technický dotaz. Zase jsem si to po roce rozhodla zahrát, ale jako by Gemma někam zmizel - místo něj je tam jenom žluté políčko. Je to možné? Jinak návykový je to jako před rokem....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, nepamatuju si to už přesně, ale myslím, že obrázky se nahrávaly někam vedle. Takže pokud ten server má poruchu, obrázek se asi nezobrazí.
      Větší záhada pro mě je, že u verze s Beatles se mi obálka Seržanta vyměnila za jinej obrázek. Taky obálky Seržanta, ale místo reprodukce původní fotky fotka potrhaného zašlého obalu.

      Vymazat