neděle 10. listopadu 2013

ENNIO MORRICONE 85









3 komentáře:

  1. Naprosto skvělá hudba! Přeju Mistrovi hodně zdraví a štěstí do života.
    Otázka:Jak se jmenuje film s hudbou druhého videa ze zeshora? Předem děkuji.
    PS.Když tak vidím Nera v tom v posledním videu, tak jsem si vzpomněl,že mohl hrát v seriálu Chobobotnice místo Michala Paladic (v Aha! měli poprvé zajímavý článek- to neznamená,že ho čtu)
    Django

    OdpovědětVymazat
  2. Paladica,omlouvám se za hrubku.
    Django

    OdpovědětVymazat
  3. Ten film se jmenuje Una Lucertola con la pelle di donna / A Lizard in a woman's skin od Lucia Fulciho z roku 1971. Viděl jsem půlku, ale tak nějak jsem neměl potřebu to dokoukat. Tuhle skladbu jsem v tý půlce ani nezaregistroval, ale je úžasná.
    Jinak ty další jsou snad jasnější - Kořist, Sicilský klan, Alonzanfán/Hanebný Pancharti, Tenkrát v Americe (zatím jsem bohužel neviděl, i když je to Leone), Kapsy plné dynamitu, Vamos a matar companeros.

    Chobotnici jsem snad nikdy neviděl, a ani zatím nějak nemám chuť to napravovat :)

    OdpovědětVymazat