úterý 9. dubna 2013

BELMONDO 80



2 komentáře:

  1. Upřímně mu přeju ještě spoustu filmů, ale v první řadě pevný zdraví. Někde jsem četl, že má vbrzku točit něco s Claudem Lelouchem (Cesta zhýčkaného dítěte, Bídníci 20. století, Jiný muž, jiná šance). Snad je to pravda, to bych strašně rád viděl.

    "Kam nás to vedou, Bobe?"
    "Do vltulníku."
    "Do vltulníku?"
    "Jo, do vltulníku. Ale nelozčilujte se, má duahá, já nás z toho malélu dostanu."

    OdpovědětVymazat
  2. No, našel jsem jenom tuhle zmínku http://tinyurl.com/cu7ltos. Snad se to povede. Ten poslední film Muž a jeho pes jsem ještě neviděl.
    Každopádně určitě tu bude ještě dlouho, ještě nevykouřil svojí poslední cigaretu :)

    "To je alergie. Není tu někde stoh sena nebo angorská kočka? Aha, štafle! Já jsem strašně alergický na štafle! Když jsem byl malý, matka z nich spadla a od té doby je nemůžu vidět. Dokonce ani malé štafličky. A tím hůř, když ty štafličky jsou takhle veliké!"

    OdpovědětVymazat