čtvrtek 21. února 2013

ADIOS, DJANGO

Na závěr téměř měsíčního "Django-festivalu", počínajícího Tarantinovým nejnovějším dílkem a přes W Django!, trojici filmů zhlédnutých během jednoho dne až po poslední dva nové kousky pokračujícího, jsem si zopakoval i tento Baldiho film, snad jediný, který jsme si na Djanga překřtili my (Němci taky, ale trochu jinak). Přesně souhlasím s tím, co jsem napsal před čtyřmi lety (to už je to fakt tak dlouho?), když jsem to viděl prvně. (Dobře, dneska bych to asi napsal líp a bez takovejch hnusnejch spoilů, ale nechce se mi psát novej článek, kterej by vyjadřoval to samý. Krom toho koukám, že DVDrip, který jsem tenkrát viděl, měl snad i lepší kvalitu obrazu, než originální DVD co tu vyšlo.) Dneska jsem navíc zaznamenal další kraviny typu pastýř žijící uprostřed pouště, "stará dobrá bitva na koních" a podivné charaktery postav a jejich chování vůbec. A ještě jsem našel jakousi paralelu s Hvězdnými válkami.
Djangovských filmů už moc nemám, a krom toho, kdybych sledoval dál spaghetti, asi už by mě museli odvézt do cvokárny, tak si od nich teď dám oraz. Jenom mám ještě na dneska v plánu zopakovat jeden takovej veselej film.
PS. Mezi W Django a pak Djangem atd. jsem ještě viděl film Per 100.000 dollari ti ammazzo. Ten se aspoň v Německu jmenoval Django der Bastard ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat