pondělí 28. ledna 2013

TOP 10 SPAGHETTI WESTERNŮ DLE NORŮ

Když člověk narazí na různé osobní žebříčky, většinou to zajímavější je ve druhé polovině, první pětka zůstává stejná a mění se jen pořadí. Tihle ale dokážou překvapit i v prvních pozicích.

5 komentářů:

  1. zajímavá stránka s detaily k tvorbě Morriconeho hudby k filmům.
    http://25fps.cz/2009/hudba-ennia-morriconeho-ke-spaghetti-westernum-sergia-corbucciho/

    OdpovědětVymazat
  2. Na to už jsem jednou narazil. Docela zajímavý, i když spíš asi pro hudebníky.

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.youtube.com/watch?v=sF3Mm-DwF34

    co je to? to taky neznám ještě..

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem to nedávno stáhnul. Nemám rád italskou komedii mimo Spencera a Hilla, a zvlášť nemám rád Villaggia, takže se toho dost bojím. Ale jména Corbucci, Morricone a Fajardo mě zase uklidňujou, že to třeba až taková blbost nebude.

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak tohle video vypadá kvalitněji, než ten VHS rip co mám.

    OdpovědětVymazat