středa 26. září 2012

REVEREND COLT (1970)

Vzhledem k tomu, že jsem čekal příšernou sračku, mě to příjemně překvapilo. Sice je to blboučký a naivní, s hrdinou, který vypadá jako Luděk Nekuda (pořád jsem marně vyhlížel Císlera) a vystřeluje lidem pistole z ruky, s klaďáky, kteří přežijí všechna zranění, zatímco padouši umírají hned po prvním zásahu, skotským dudákem uprostřed přestřelky, podivnými úvodními titulky, kdy hned v první minutě se objeví úplně nahá ženská (bohužel jediná - nebo naštěstí?), flashbacky s hrdinovými traumaty z minulosti, a podivnou hudbou míchající westernový průměr a naprosto se nehodící bigbít. Na druhou stranu to trvá jenom 81 minut, ne že by to ubíhalo nejsvižněji, přece jen tenhle příběh by byl akorát na zhruba 50 minut, ale zase často jsem se nenudil, hrdinové i přes výhrady k některým jsou vesměs sympatičtí, točilo se ve Španělsku, čili i krajina pěkná, ani ten Richard Harrison mi tu moc nevadil, a občas jsem se dokonce trochu zasmál, takže celkem z toho vychází průměrný western. Neurazí, nenadchne. 5/10
a.k.a. Reverendo Colt
Režie: León Klimowsky, Marino Girolami
Hrají: Guy Madison, Richard Harrison, Enio Girolami, María Martín, Germán Cobos, Pedro Sanchez, Steven Tedd, Perla Cristal, Cris Huerta, José Canalejas, Alfonso Rojas
Hudba: Piero Umiliani, Gianni Ferrio
Španělsko / Itálie 1970

Žádné komentáře:

Okomentovat