úterý 31. července 2012

ZPRÁVA PRO KENOBIHO / ČLÁNEK ČÍSLO 666

K tématu Star Wars (viz přechozí článek) si stejně ještě jednu věc neodpustím :)


Mimochodem náhodou (viz komentáře) jsem zjistil, že tohle je na tomhle blogu článek číslo 666. Přemýšlel jsem, co sem dám při téhle příležitosti ďábelského a napadlo mě jenom jedno: dát sem pravé peklo, nejlepšího ďábla ze všech. Takže tady je (klepněte na obrázek):

5 komentářů:

  1. :-D Že by trailer na Hvězdný války ve 3D? U Lucase by mě tohle už ani nepřekvapilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem kouknul a kupodivu je tohle můj článek číslo 666. Vědět to dřív, dal jsem sem něco ďábelštějšího.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti ovšem přeju všechno nejlepší. A netrap se, že ten příspěvek není dost ďábelskej. Díky Hvězdnejm válkám to u tebe aspoň ďábelsky ožilo. Sice je trochu ironie, že na blogu, kterej je zaměřenej úplně někam jinam, ale podle mě to má smysl, když se k nim vyjádří někdo jinej než fanatik, nebo naopak nějakej pozérskej pseudointelektuální trouba. Fajn změna.
    Kubaso

    OdpovědětVymazat
  4. No, když kouknu že s tématikou sci-fi tu mám jedinej článek, a je u něj nejvíc komentářů ze všech, k tomu prakticky za jediný odpoledne, tak mě to trochu mrzí :) Ale tak co každej zná, o tom se dobře mluví. To, o čem většinou píšu, zná málokdo. Kromě toho, diskutujete tam dva co sem chodíte pravidelně :)
    Jakýsi nápad, jak tento článek alespoň trochu "ďábelsky" vylepšit, mám, ale musím to ještě domyslet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jo, jsem zvědavej. Reagoval bych i častěji, ale teprve nedávno jsem zjistil, že můžu odepisovat i bez registrace:-)
    Kubaso

    OdpovědětVymazat